20 Aralık 2015 Pazar

BİŞEYLER BİŞEYLER HEP BİŞEYLER...



bir çocuk geçti şimdi şu yoldan
bir kadın ve bir adam
benim aklımdan bir şeyler geçti

istesem de istemesem de
seni düşündüğüm de zaman hep uzadı
tutsağı olduğum göz dalımı yollar
ve hiç günahsızların acısı
uzadı...uzadı

sevginin bedeni yoktu
ama ağırdı çok sevmenin bedeli
bir şeylere direnmek istiyorum
yani istiyorum ki sen ol sebebi
burada seni anıyorum sen de beni (nafile)

şu an var olan
olmuş gibi olandan daha iyiydi
bayatlamış düşüncelerden daha
istesek hep bir şey fazla...bir şey hep fazla
bağırmak suç gibi

çok mu zaman geçti
yoksa çok mu erken
eskiden her şey güzeldi
bir daha da güzel olmadı zaten

zaman mı geçti yoksa çocuk mu
yok yok...
bir çocuk geçti şimdi şu yoldan
bir kadın ve bir adam
kim bilir aklınızdan neler geçti...



TANRIVERDİ ODAUÇAR...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder